x x
x x

e-Doręczenia - informator dla doradców podatkowych

x

1 lipca 2021 r. wchodzi w życie ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, wprowadzająca usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej.  

Ustawa znajdzie zastosowanie do doręczenia korespondencji pomiędzy podmiotami publicznymi, a także w relacji podmiotów publicznych z podmiotami niepublicznymi, w tym z osobami fizycznymi.  

Doradcy podatkowi wykonujący zawód od dnia 1 października 2021 roku będą zobligowani do korzystania z aplikacji e-Doręczenia.  

Krajowa Izba Doradców Podatkowych opublikowała specjalny informator, w którym zostały zaprezentowane szczegóły dotyczące wprowadzanych doręczeń elektronicznych m.in. co to jest adres do doręczeń elektronicznych, baza adresów do doręczeń elektronicznych, jak dokonać wpisu do bazy oraz terminy wejścia w życie poszczególnych zapisów ustawy.  

Usługa doręczeń elektronicznych jest jeszcze cały czas kształtowana oraz bardzo mało jest o niej wiadomo. W przypadku pojawienia się większej ilości danych dotyczących usługi informator zostanie zaktualizowany. 


Informator gotowy do pobrania - poniżej. 

 

DATA PUBLIKACJI: 2021-06-11 + pozostałe aktualności
Pliki do pobrania

Kontakt

tel.: (693 920 360)
KIDP (centrala)

ul. Giełdowa 4c/34
Warszawa 01-211
e-mail: biuro@kidp.pl

tel.: 693 920 360

x x x
x