Egzaminy

Ubezpieczenie OC: uwaga - zmiana kont do wpłat

Data publikacji: 2012-12-11

Ubezpieczenie OC: uwaga - zmiana kont do wpłat

W związku ze zbliżającym się terminem odnowienia umowy ubezpieczenia przypominamy, iż osoby zamierzające kontynuować w 2013 roku ubezpieczenie OC w ramach Umowy Generalnej, powinny złożyć wniosek w tej sprawie do 31 grudnia 2012 r. Zgodnie z Umową, okres ubezpieczenia kończy się 31 grudnia każdego roku kalendarzowego. Termin ten dotyczy również osób, które przystąpiły do ubezpieczenia w trakcie roku. Brak dochowania terminu na złożenie wniosku i uiszczenia wpłaty na wskazany rachunek bankowy do dnia 31.12.2012 r. skutkować będzie niemożnością dochowania ciągłości ochrony ubezpieczeniowej.

Jednocześnie informujemy, że nastąpiła zmiana numerów rachunków bankowych do wpłat za ubezpieczenie OC w oparciu o Umowę Generalną. Prosimy o dokonywanie wpłat na numery kont wskazane we wniosku wygenerowanym przez system elektronicznych wniosków OC w serwisie internetowym KIDP. W przypadku wpłaty na niewłaściwy numer konta, należność nie zostanie prawidłowo rozliczona, co skutkować będzie odrzuceniem złożonego wniosku ubezpieczeniowego.

Wszelkich informacji związanych z rozliczeniami  oraz wpłatami należności z tytułu ubezpieczenia OC proszę kierować do Działu Rozliczeń Biura KIDP pod nr:  (22) 203 64 33, natomiast pytania dotyczące procedury zawarcia umowy ubezpieczenia pod nr: (22) 378 14 33.


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.