Ubezpieczenie OC: uwaga - zmiana kont do wpłat
W związku ze zbliżającym się terminem odnowienia umowy ubezpieczenia przypominamy, iż osoby zamierzające kontynuować w 2013 roku ubezpieczenie OC w ramach Umowy Generalnej, powinny złożyć wniosek w tej sprawie do 31 grudnia 2012 r. Zgodnie z Umową, okres ubezpieczenia kończy się 31 grudnia każdego roku kalendarzowego. Termin ten dotyczy również osób, które przystąpiły do ubezpieczenia w trakcie roku. Brak dochowania terminu na złożenie wniosku i uiszczenia wpłaty na wskazany rachunek bankowy do dnia 31.12.2012 r. skutkować będzie niemożnością dochowania ciągłości ochrony ubezpieczeniowej.
Jednocześnie informujemy, że nastąpiła zmiana numerów rachunków bankowych do wpłat za ubezpieczenie OC w oparciu o Umowę Generalną. Prosimy o dokonywanie wpłat na numery kont wskazane we wniosku wygenerowanym przez system elektronicznych wniosków OC w serwisie internetowym KIDP. W przypadku wpłaty na niewłaściwy numer konta, należność nie zostanie prawidłowo rozliczona, co skutkować będzie odrzuceniem złożonego wniosku ubezpieczeniowego.
Wszelkich informacji związanych z rozliczeniami oraz wpłatami należności z tytułu ubezpieczenia OC proszę kierować do Działu Rozliczeń Biura KIDP pod nr: (22) 203 64 33, natomiast pytania dotyczące procedury zawarcia umowy ubezpieczenia pod nr: (22) 378 14 33.