Informacje

e-Doręczenia - informator dla doradców podatkowych

Data publikacji: 2021-06-11

1 lipca 2021 r. wchodzi w życie ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, wprowadzająca usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej.  
Ustawa znajdzie zastosowanie do doręczenia korespondencji pomiędzy podmiotami publicznymi, a także w relacji podmiotów publicznych z podmiotami niepublicznymi, w tym z osobami fizycznymi.  
Doradcy podatkowi wykonujący zawód od dnia 1 października 2021 roku będą zobligowani do korzystania z aplikacji e-Doręczenia.  
Krajowa Izba Doradców Podatkowych opublikowała specjalny informator, w którym zostały zaprezentowane szczegóły dotyczące wprowadzanych doręczeń elektronicznych m.in. co to jest adres do doręczeń elektronicznych, baza adresów do doręczeń elektronicznych, jak dokonać wpisu do bazy oraz terminy wejścia w życie poszczególnych zapisów ustawy.  
Usługa doręczeń elektronicznych jest jeszcze cały czas kształtowana oraz bardzo mało jest o niej wiadomo. W przypadku pojawienia się większej ilości danych dotyczących usługi informator zostanie zaktualizowany. 

Informator gotowy do pobrania - poniżej. 
 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.