Ważne dla kandydatów do PKE ds. DP
W związku z tym, że wiele wniosków składanych przez osoby ubiegające się o delegowanie do Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego nie spełnia wymogów formalnych, uprzejmie proszę o uwzględnienie przy ich składaniu postanowień uchwały KRDP nr 266/2010.
W § 3 przedmiotowej uchwały zostały wymienione dokumenty, które powinni złożyć kandydaci do Komisji. Są to:
- - ankieta zgłoszeniowa (jej treść znajduje się z załączniku do uchwały nr 266/2010),
- - dokumenty wskazane w ankiecie, tj. kopie dokumentów potwierdzających informację dotyczącą okresu wykonywania czynności doradztwa podatkowego oraz ewentualnie kopie innych dokumentów, które w ocenie składającego ankietę są istotne lub potwierdzają informacje uzasadniające dodatkowo jego delegowanie do Komisji,
- - pisemna zgoda na delegowanie (ten dokument w wielu przypadkach nie był dostarczany przez kandydatów do Komisji).
Komplet dokumentów należy złożyć w Biurze Krajowej Izby Doradców Podatkowych w Warszawie, znajdującym się przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3/310, 02-362 Warszawa, w nieprzekraczalnym terminie do 1września 2010 r. (decyduje data wpływu).
Osoby, które złożyły już wniosek, a nie spełnia on powyższych wymogów formalnych, proszone są o uzupełnienie wniosku (względnie złożenie brakujących dokumentów) w powyższym terminie.
Specjalista ds. wydawnictw KIDP