Samorząd doradców podatkowych zamknął pierwszy etap konkursu na nowe logo i identyfikację wizualną KIDP. Miał on charakter otwarty. Do udziału zgłosiło się 103 twórców i projektantów graficznych z całej Polski. Trwa wyłanianie finalistów.
- Nasz konkurs spotkał się z dużym zainteresowaniem zarówno twórców indywidualnych jak i firm profesjonalnie zajmujących się brandingiem. W pierwszym etapie osoby i firmy zainteresowane zaprojektowaniem nowego logo Krajowej Izby Doradców Podatkowych przedstawiały swoje dotychczasowe osiągnięcia w formie portfolio. Teraz te ponad 100 prac przejrzy czteroosobowe jury które wybierze 3 lub 4 finalistów, którzy przejdą do kolejnego etapu konkursu - mówi Paweł Prus, rzecznik prasowy KIDP W drugim etapie 3 lub 4 podmioty o najlepszym portfolio zostaną poproszone o przygotowanie propozycji nowego logo Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Wszyscy uczestnicy drugiego etapu otrzymają wynagrodzenie. Ogłoszenie finalistów przewidywane jest na początku grudnia. - Zależy nam na tym, aby nasz konkurs spełniał wysokie standardy przyjęte w środowisku graficznym. Dokumentacja konkursowa i regulamin zostały przygotowane we współpracy z profesjonalistami z branży graficznej. Zadbaliśmy też o odpowiednie kompetencje w jury oceniającym prace na każdy z etapów: oprócz dwóch osób z KIDP, w jury znalazło się dwoje uznanych projektantów graficznych, rozpoznawalnych w środowisku: Anna Światłowska z Muzeum Warszawy oraz Marcin Wolny ze Studia Otwartego – mówi Paweł Prus, rzecznik prasowy KIDP Zwycięzca drugiego etapu konkursu wykona na zlecenie Krajowej Izby Doradców Podatkowych nowe logo i system identyfikacji wizualnej izby. Łączna wartość nagrody dla zwycięzcy to 23 000 zł. Szczegółowe informacje na temat zgłoszeń do konkursu, regulaminu, jury oraz nagród znajdują się na stronie Krajowej Izby Doradców Podatkowych: https://kidp.pl/strona.php/3362_konkurs.html
- Nasz konkurs spotkał się z dużym zainteresowaniem zarówno twórców indywidualnych jak i firm profesjonalnie zajmujących się brandingiem. W pierwszym etapie osoby i firmy zainteresowane zaprojektowaniem nowego logo Krajowej Izby Doradców Podatkowych przedstawiały swoje dotychczasowe osiągnięcia w formie portfolio. Teraz te ponad 100 prac przejrzy czteroosobowe jury które wybierze 3 lub 4 finalistów, którzy przejdą do kolejnego etapu konkursu - mówi Paweł Prus, rzecznik prasowy KIDP W drugim etapie 3 lub 4 podmioty o najlepszym portfolio zostaną poproszone o przygotowanie propozycji nowego logo Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Wszyscy uczestnicy drugiego etapu otrzymają wynagrodzenie. Ogłoszenie finalistów przewidywane jest na początku grudnia. - Zależy nam na tym, aby nasz konkurs spełniał wysokie standardy przyjęte w środowisku graficznym. Dokumentacja konkursowa i regulamin zostały przygotowane we współpracy z profesjonalistami z branży graficznej. Zadbaliśmy też o odpowiednie kompetencje w jury oceniającym prace na każdy z etapów: oprócz dwóch osób z KIDP, w jury znalazło się dwoje uznanych projektantów graficznych, rozpoznawalnych w środowisku: Anna Światłowska z Muzeum Warszawy oraz Marcin Wolny ze Studia Otwartego – mówi Paweł Prus, rzecznik prasowy KIDP Zwycięzca drugiego etapu konkursu wykona na zlecenie Krajowej Izby Doradców Podatkowych nowe logo i system identyfikacji wizualnej izby. Łączna wartość nagrody dla zwycięzcy to 23 000 zł. Szczegółowe informacje na temat zgłoszeń do konkursu, regulaminu, jury oraz nagród znajdują się na stronie Krajowej Izby Doradców Podatkowych: https://kidp.pl/strona.php/3362_konkurs.html