Data publikacji: 2019-08-14
Warsztaty biznesowe dla doradców podatkowych
Szkolenia
W dobie coraz większej konkurencji na rynku, warunkiem sukcesu w prowadzeniu biznesu doradczego są nie tylko twarde kompetencje, ale też coraz częściej, miękkie umiejętności związane z marketingiem, budowaniem relacji i komunikacją z klientem. To obszary, którym poświęcony będzie dwudniowy warsztat „Doradca podatkowy partnerem biznesowym XXI w." organizowany przez Krajową Radę Doradców Podatkowych.Zapisów na szkolenie można dokonać za pomocą panelu mDoradca, gdzie znajdują się również informacje o kosztach i przysługujących za udział w szkoleniu punktach. https://mdoradca.krdp.pl/Liczba miejsc jest ograniczona. Szkolenie potrwa dwa dni i odbędzie się w siedzibie KIDP przy ul. Bitwy Warszawskiej 3 w Warszawie, w dniach 19-20 września, w godzinach od 9 do 17. Szkolenie poprowadzi Ewa Błaszczak, doświadczona trenerka biznesu i mentorka. Pierwszy dzień warsztatów poświęcony będzie budowaniu relacji doradcy podatkowego z klientami. Drugiego dnia większy nacisk zostanie położony na rozwój kompetencji komunikacyjnych.Program szkolenia: Dzień 1 – czwartek, 19 września 2019 r.
1. Budowanie długofalowej współpracy w zmiennym świecie2. Business partnering XXI wieku, czyli jak być doradcą we współczesnym świecie3. 4 kluczowe role partnera biznesowego: doradca podatkowy jako ekspert, lider, partner i organizator; teoria, narzędzia, nawyki i trening.4. Jak być dla klienta liderem - trening nawyków i nowoczesnych narzędzi zarządzania relacją z klientem. 5. Co to znaczy i na czym polega partnerska współpraca z klientem - dobre praktyki 6. Doradca podatkowy facylitatorem, czyli jak działać efektywnie, skutecznie i przekraczać oczekiwania klientów.Dzień 2 – piątek, 20 września 2019 r.
7. Krótka instrukcja obsługi człowieka - jak mówić, żeby klienci słuchali i jak słuchać, żeby mówili. 8. Model Junga w praktyce doradcy podatkowego - przenieś swoje umiejętności komunikacyjne na nową orbitę, poznaj swoje talenty, wykorzystaj je, by dogadać się z każdym klientem i w każdej sytuacji9. Szybkość zaufania - dlaczego zaufanie jest biznesową walutą w XXI w. i jak budować długofalowe relacje z klientami w oparciu o zaufanie10. Klientocentryczność - jak stawiać klienta na pierwszym miejscu i dostarczać zachwycające rozwiązania dodające wartość11. Zwinność - czyli jak być super-doradcą w nieprzewidywalnym świecie: kluczowe narzędzia i podejście do zarządzania biznesem doradczym12. GPS komunikacyjny - jak prowadzić angażujące i kreatywne spotkania biznesowe, które robią różnicę i przekładają się pozytywnie na P&L.