Data publikacji: 2010-01-06
Składanie wniosków
Wniosek o wystawienie legitymacji może być dostarczony do Regionalnego Oddziału KIDP za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (podpisany certyfikatem podpisu elektronicznego) lub złożony osobiście przez doradcę podatkowego.
Wymagane dokumenty
Każda osoba uprawniona do uzyskania legitymacji zobowiązana jest złożyć do Regionalnego Oddziału KIDP:
- wniosek,
- kserokopię dowodu osobistego lub innego dokumentu
potwierdzającego tożsamość (nie dotyczy to doradców podatkowych, którzy składają wniosek uproszczony),
- dowód uiszczenia opłaty za wytworzenie legitymacji,
- oświadczenie o zapoznaniu się z przepisami dotyczącymi wystawiania legitymacji.
- fotografię (wyłącznie w wersji elektronicznej).
Odpłatność za wystawienie legitymacji
Osoby ubiegające się o wydanie legitymacji ponoszą całkowity koszt wystawienia legitymacji. Płatności należy dokonać na indywidualny numer rachunku bankowego. Na podstawie danych podanych we wniosku, KRDP wystawi doradcom podatkowym faktury za zakup legitymacji i prześle na wskazany adres.